Eerste dag - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Joris Pluijmen - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Joris Pluijmen - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: dejoor

Blijf op de hoogte en volg Joris

01 Maart 2010 | Spanje, Salamanca

Hola amigos!

Ik heb mijn eerste dag er zo'n beetje opzitten. Vanochtend moest ik om 8.30u op de school zijn om een test te maken en hou je vast... ik ben een beginner:) Ik heb elke dag 4 uur les en dan nog een uur cultuurles. De gewone lessen gaan over gramatica, zinnetjes, spreken enz en de cultuurlessen gaan elke les over een specifiek onderwerp, vandaag supermarkt, met vooral veel nieuwe woorden die langskomen. Ik heb voor de rest vandaag wat boodschappen gedaan, rondgelopen in het centrum en zowaar huiswerk gemaakt! Bovendien ben ik er net achtergekomen dat er zelfs internet in het huis is ipv alleen op de school:)
Morgen beginnen de lessen weer om 9 uur, dus elke morgen vroeg uit de veren. Ik ga nog wat ik mn boekjes lezen, want ik wil zo snel mogelijk wat meer Spaans kunnen spreken. Ik zal van me laten horen!

Adiós,
Joris

  • 01 Maart 2010 - 21:36

    Karien:

    Jeurie!
    Goedzo beginner, ik ben greutsj op dich. Je nieuwe kennis meteen gebruikt in de supermarkt? Chill dat je internet op je kamer hebt! Maar hij is niet zo groot hoorde ik? Bummer.
    Succes morgen met de nieuwe les!
    Besos

  • 02 Maart 2010 - 19:51

    Danny:

    Heb je al San Miguel ingeslagen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Taalcursus in Salamanca

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2010

laatste week

17 April 2010

uitgaan, bezoek en meer spaans!

27 Maart 2010

madrid, ziek geweest en salamanca verkend

11 Maart 2010

geen titel deze keer

09 Maart 2010

mijn 2e week
Joris

Actief sinds 25 Feb. 2010
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 9674

Voorgaande reizen:

28 Februari 2010 - 30 November -0001

Taalcursus in Salamanca

Landen bezocht: