The day before - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Joris Pluijmen - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Joris Pluijmen - WaarBenJij.nu

The day before

Door: dejoor

Blijf op de hoogte en volg Joris

27 Februari 2010 | Nederland, Sittard

Heej allemaal!!

Morgen is het zover: ik ga op een taalcursus Spaans in Salamanca. De bedoeling is dat ik 2 maanden blijf en dan terugkom naar het zonnige Nederland. Iedereen veel plezier de komende tijd met wat jullie allemaal gaan doen en ik zal proberen hier een beetje te vertellen wat ik zoal doe:)

Groetj
Joris

  • 28 Februari 2010 - 06:53

    Nick Jenniskens:

    Nice joor! Goeie reis en heel veel plezier daar!

  • 28 Februari 2010 - 19:42

    :

    Heeel veel plezier!
    Geniet er van!!
    Veel liefs

  • 01 Maart 2010 - 10:56

    Ireen:

    Heey Kerel!
    Klinkt goed, houd ons idd maar es goed op de hoogte! Gedraag je heh! ;)
    Toedels!

  • 01 Maart 2010 - 11:12

    Simone:

    Bedankt voor het toevoegen hè;) En hoe is the day after? Met de stroom mee? of toch tegen?? Ik ben benieuwd!

  • 01 Maart 2010 - 14:42

    Dimi:

    Xaav!
    T'ga u goe maat.
    Amuseert en zondig in het land van de Gitaar.
    Maar vergeet niet in het boek te lezen zowaar de weddenschap het onderhouden van een snor beslaat!
    Adios...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sittard

Taalcursus in Salamanca

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2010

laatste week

17 April 2010

uitgaan, bezoek en meer spaans!

27 Maart 2010

madrid, ziek geweest en salamanca verkend

11 Maart 2010

geen titel deze keer

09 Maart 2010

mijn 2e week
Joris

Actief sinds 25 Feb. 2010
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 9673

Voorgaande reizen:

28 Februari 2010 - 30 November -0001

Taalcursus in Salamanca

Landen bezocht: