geen titel deze keer - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Joris Pluijmen - WaarBenJij.nu geen titel deze keer - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Joris Pluijmen - WaarBenJij.nu

geen titel deze keer

Door: dejoor

Blijf op de hoogte en volg Joris

11 Maart 2010 | Spanje, Salamanca

Dag vrinden!

alles goed met iedereen?? ff een kort berichtje weer. er is vandaag weer en beetje in ons klasje gesnoeid: er zijn nu 6 mensen over en dit is eigelijk wel een mooi getal al denk ik niet dat t lang zo bijft. morgnis er een kleine toets over allemaal onregelmatige werkwoorden, het is net alsof ik weer in de 3e klas bij meneer van der wiel bij latijn zit:)

dalijk ga ik nog even naa de stad om te kijken wat daar allemaal gebeurt en morgen wee lekker spaans leren!! morgenmiddag ga ik met een nederlands meisje, een amerikaanse jongen en een aantal braziliaanse meiden een weekendje naar madrid om daar alles in de gaten te houden. ik ben benieuwd hoe de stad erbij ligt en of t uitgaan daar wat is maar ik heb er wel vertrouwen in!

verder heb ik met een turkse jongen die morgen naar huis gaat afgesproken dat ik zijn gitaar overkoop dus vanaf morgen kan ik ook weer eens een beetje tokkelen op een goedkope spaanse unit:)

Dat was t weer:( ik ben er vandoor en wens iedereen t beste vanuit salamanca!!

kusje joris

ps san miguel is zoals ik me nog kon herinneren goddelijk (!) maar ze hebben in veel kroegen ook heineken. ga je een keer naar spanje...

  • 11 Maart 2010 - 21:37

    Je Weet Wel Wie:

    een aantal braziliaanse meiden...

  • 11 Maart 2010 - 21:41

    Pas:

    Hee!!
    Klinkt prima daar! Lekker weekendje Madrid!Dus al wat leuke mensen leren kennen :)?
    In Griekenland hadden ze OVERAL heineken en amstel, was makkelijker te krijgen dan grieks bier:P
    Veel plezier met stappen!

    Liefs Pas

  • 12 Maart 2010 - 12:40

    Tomas:

    Hee Joris!
    Chill dat alles goed gaat daar. Goed van die gitaar, zonder eigen muziek is er natuurlijk geen leven mogelijk. Lijkt me wel weer moeilijk om weer zo ouderwets woordjes te moeten leren enzo, respect dat je t volhoudt. Uitgaan in Madrid is lijpe shit, de cafe's gaan daar eigenlijk nooit dicht, maar daar zul je snel genoeg achter komen dan;).
    Heel veel plezier nog in ieder geval!

    Groet Tomas

  • 18 Maart 2010 - 09:39

    Roger:

    Mooi man. Hoe was Madrid in combinatie met een aantal Braziliaanse meiden?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Taalcursus in Salamanca

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2010

laatste week

17 April 2010

uitgaan, bezoek en meer spaans!

27 Maart 2010

madrid, ziek geweest en salamanca verkend

11 Maart 2010

geen titel deze keer

09 Maart 2010

mijn 2e week
Joris

Actief sinds 25 Feb. 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 9655

Voorgaande reizen:

28 Februari 2010 - 30 November -0001

Taalcursus in Salamanca

Landen bezocht: