laatste week - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Joris Pluijmen - WaarBenJij.nu laatste week - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Joris Pluijmen - WaarBenJij.nu

laatste week

Door: dejoor

Blijf op de hoogte en volg Joris

25 Mei 2010 | Spanje, Salamanca

heej allemaal!

zo ik heb er wel een zooitje van gemaakt met mn waarbenjij.nu:) ik zie dat ik de laatste maand eigelijk helemaal niks heb gschreven.. er is hier zoveel te doen dat ik er vrij weinig aan denk en ook weinig tijd voor heb.
maargoed hier toch ff een kort berichtje om te laten weten dat ik zaterdag het vliegtuig terug pak naar het oude vertrouwde nederland. jammer dat ik hier wega maar ook leuk om weer in nederland te zijn en iedereen weer te zien!
ik heb mijn lessen hier nu afgernd en deze week gebruik ik om nog ff te genieten van salamanca, het weer en het uitgaan. ik heb echt een hele mooie tijd hier gehad maar daar zal ik wel meer over vertellen als ik terugben (deze site is toch niet helemaal mijn ding:))
groeten aan iedereen en tot snel allemaal!

joris

• 25 Mei 2010 - 16:32

Iris:

We vroegen ons al af of je nog in leven was ;)
    Leuk dat je weer terugkomt! :)
    Geniet van je laatste week!! En succes met afscheid nemen..

Liefs

• 25 Mei 2010 - 17:08

Irene:

Haha ik ken het idee ;)
    Maar goed.. de verhalen horen we dan inderdaad nog wel een keer..
    Volgende week donderdag dus gewoon eindfeest met jou erbij ;) Tot dan :P
    Geniet er nog ff van! Kus